Zasłona - piękna tkanina z Ikea

Nie wiele jest roboty przy zrobieniu takiej zasłony.

Dodajemy po 2 cm po bokach i na dole. Zaś górę podkładamy na raz lub dwa po tyle cm ile ma taśma do firan. Ja kupiłam najszerszą jaka była akurat w pasmanterii - 5cm. Po podłożeniu podkleiłam zapasy klejem na taśmie - przeprasowane żelazkiem dzięki czemu nic nie ma prawa nawet o minimetr się zmarszczyć ;) Górę przeszywam jeszcze raz z taśmą i gotowe!

Ikea ma fantastyczne tkaniny bawełniane. Wzory, gęsty i masywny splot sprawiają, że świetnie odnajdują się w szyciu przedmiotów domowego użytku.  Ja wybrałam białą w szare (wręcz grafitowe) róże -  Romarie.  Można ją tu zobaczyć ROSMARIE Tkanina - IKEA




Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers