Komplet dresowy, a raczej kropkowy 3 w 1

Uszyłam 3 rzeczy: szorty, spodnie dresowe oraz koszulkę. Wszystkie elementy mają wspólne cechy: wykonane są z dresówki, bawełny w wielkie geometrycznie ułożone grochy i mają być wygodnym, nieszpetnym zestawem domowo-spacerowo- około podwórkowym, w porywach nawet szybkim przyodziewkiem na zakupy w okolicznych dyskontach.

 

Szorty - temat który powstał i został zrealizowany ponad 1,5 roku temu. Uszyłam je z dokładnym zamiarem wykorzystania w pełni urody wzoru tkaniny. Kropeczki na szarym tle miały się znaleźć na pasie, a paseczki na doszytym do nogawki paseczku. Kieszenie of course, bo co to za portki bez kieszeni? I oczywiście zamek na boku (to, że jest na prawym zawdzięczam swojemu roztrzepanemu charakterowi i braku w owym czasie dostatecznej wiedzy na temat prostych rzeczy, które osoby szyjące zazwyczaj mają). Uszyłam, ale się nie pochwaliłam, bo dość przytyłam i się zwyczajnie w nie nie mieściłam... nawet się żałośnie za rymowało.


T-shirt łódka- bluzka która jest kontynuacją mojego najprostszego wykroju koszulko- bluzkowego z wąską talią i nietoperzową górą, który był wykorzystany w TYM ubranku i w TEJ bluzce.
Przód z bawełny w grochy (uwielbiam kropki na tkaninach, tasiemkach i akcesoriach).  tył zaś z dresówki którą kupiłam przy okazji. Żeby nie było monotonii w szyciu t-shirt ma bardzo szeroki dekolt łódkę.


Bardzo lubię gdy tył jest dłuższy od przodu. Ale średnio wychodzi mi połączenie tego w ładny sposób. Zawsze coś mi się później ciągnie....
Dresowe spodnie - pierwsze spodnie dresowe uszyłam trzy lata temu i noszę je do dzisiaj! Te SUPER DRESY jednak już się dostatecznie wysłużyły i trzeba było zrobić sobie nowe portki. Warto było kupić droższą dresówkę, bo służyła baaaardzo długo. Ta, którą teraz użyłam jest widocznie gorszej jakości, ale ma ładniejszy melanż - jest jaśniejsza.
Dresy level 2 miały być węższe, przed kostkę i z paskiem wykonanym z białego minky, którego zostały dosłownie ścinki. Dzięki temu polarowemu ściągaczowi z  minky dresy są mega miłe w noszeniu.





Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers