Rożek dla niemowlaka - zrób to sam

Jest to najprostsza rzecz jaką można zrobić samemu dla niemowlaka. Przy czym jest często w sklepach ceniona bardzo wysoko, więc warto pomyśleć nad własną interpretacją rożka, wybrać najładniejsze tkaniny i do dzieła!


 Wycinamy z każdego kawałka kwadrat o boku 65-75 cm. W moim rożku zrobiłam dwa rogi ostre i dwa okrągłe. W środku jest owata (żeby rożek był sztywniejszy). W brzeg becika wszyłam lamówkę.





A tak rożek wygląda z pakunkiem:

Wśród położnych zrobił furorę. Stwierdziły, że nie widziały takiego ładnego i czerwonego, bo wszystkie są w mdłej kolorystyce :)

4 Responses so far.

  1. No kolor zabójczy, zwraca uwagę :) Dla mojego szyłam kiedyś z flaneli w jakieś drobne zwierzaczki :)

  2. Wyspa Ewci says:

    dla konkretnej kobitki :)

  3. Anonimowy says:

    Świetny kolor i faktura

  4. Wyspa Ewci says:

    Dziękuję, sama wybierałam ;]

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers