Narzutka/ponczo z dzianiny

Narzutka, poncho, luźny sweter (oversize), zwał jak zwał. Chodziło o wygodny, ciepły, szybki do zrobienia, a także do szybkiego narzucenia na plecy sweterek. Najlepiej długi za pupę. I oczywiście pasujący do maksymalnej ilości zestawów ubrań. Na końcu: w delikatnym kolorze.
Wybrałam jeden z moich ulubionych odcieni - brudny pastelowy róż.
Koncepcje na wykrój były dwie. Ostatecznie wygrała ta druga.
Obie wersje są na bazie prostokąta. pierwsza zakłada wycięcie na kark i otwory na ręce. Druga jest prostsza i jest zwykłym połączeniem krótszych boków zostawiając otwory na ręce.

Mój kawałek dzianiny.
Z bliska wygląda tak. Zdjęcie z lampą.
Tak wykończyłam boki - otwory na ręce.
Prawa strona.

Dzianina w czasie szycia rozwleka się, wiec musiałam to zamaskować lamówką (1,5 cm zszyta ze sobą, aby objęła jak najwięcej lewej i prawej strony). Z tą lamówką wyszło bardzo fajnie, bo narzutka się zdyscyplinowała i lepiej leży. Poza tym, tak jak chciałam pasuje do tego co mam w szafie.


2 Responses so far.

  1. Anonimowy says:

    Wyszło super!

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers