T-shirt - przeróbka - tutorial

Ciuch reklamowy przydarzył się chyba każdemu. Nie zawsze mamy ochotę paradować z logiem danej firmy na klacie czy na plecach. Dla mnie koszulka takowa stanowiła idealną bazę na odzież ciążową. Luźna. Można ją dopasować, na  lato idealna, bo bawełniana. Do tego biała, więc pasująca do wielu aranżacji :)
Tak wyglądała jej przeróbka.

Koszulka reklamowa "przed" prezentowała się następująco.


 1. Wycinamy kołnierzyk/otwór tak jak chcemy żeby wyglądał. Ja nienawidzę mieć czegokolwiek pod szyją, zatem zrobiłam głęboki łuk.
2. Wycinamy rękawy, bo przecież w takiej klasycznej wersji są zbyt lamerskie...
3. Dopasowujemy szerokość dołu koszulki do wcięcia pod ramieniem po rękawkach - a to dlatego,żeby nic pod pachą nie furfotało na wietrze jak się podniesie ręce. Poza tym koszulkę można już dowolnie przerabiać. Ja zdecydowałam się na taką gładką wersję, bez szaleństwa. Ale oczywiście można wycinać, doszywać co się żywnie podoba.

To jest rękaw - jego brzeg będzie górą od kieszonki, która zakryje logotyp na koszulce. Kieszonka może być dowolnej wielkości i kształtu. Mnie przyszła na myśl taka typowo dżinsowa.


Na kieszonce i z boku u dołu pojawiły się dwa malunki. Pierwsze serce, żeby broń boże nie było widać logotypu pod kieszonką. Drugi zaś dla podkreślenia sezonowości stroju :)
Gotowa koszulka spisuje się super, nawet jeśli to zadanie nie jest już takie łatwe.




Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers