Pościel niemowlaka, girlanda ze ścinków

Pościel powstała z białej bawełny gramatura 120, którą kupiłam na allegro. Wstążki kupuję na giełdzie kwiatowej - 6,50 zł malinowa, 6 zł szara - w kropeczki są droższe, zwykłe kosztują ok 3 zł (za całą rolkę oczywiście).
Podusia ma wstążki wszyte na skos, kołderka na 1/3 wysokości od góry pasek przez całą prawą stronę.


Pościel ma zamek, który został wszyty na zakładce. Przyznam się, że zamki to moja słabość, zawsze kiepsko mi wychodzą. Starałam się to zaprasować, ale i tak tkanina żyje własnym życiem w miejscu zamków.



  Zakładkę zaszyłam na prawej stronie, żeby się nie wywlekała tak łatwo i przyszyłam ją po bokach na tylnej stronie.

 A oto girlanda, która powstała ze ścinków po drugim komplecie pościeli oraz podusiach chmurkach. Wstążka wszyta dwustronnie. Bardzo przyjemna praca z tą girlandą.



 Pościel oczywiście wyprałam po uszyciu. Niestety okazało się, że szara tasiemka ma bardzo nietrwałe kropeczki, większość zeszła w praniu. Nie mniej jednak efekt jest zadowalający.
Na zdjęciu poniżej pościel w koszu, który jest w mojej rodzinie od co najmniej 20 lat. Kilka lat temu starsza siostra pomalowała go na biało. Wygląda uroczo. Chyba zrobię z niego Kosz Mojżesza...

One Response so far.

  1. Anonimowy says:

    Superowe to Twoje szycie :)

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers