Poduszka gwiazdka

Jak uszyć poduszkę w kształcie gwiazdki? Potrzebny będzie wykrój rombu na kawałku pergaminu. Wielkość rombu zależy od wielkości ścinków jakimi dysponujemy.

 Wyciąć musimy pięć rombów na każdą gwiazdę. Czyli 10 rombów na całą poduszkę.
 Zszywamy ze sobą romby.
 Z prawej strony wygląda to następująco.
 Następnie analogicznie robimy lewą stronę. Tutaj użyłam resztek z szarej bawełny.
 Obie gwiazdki zszywamy ze sobą. Wywijamy na prawą stronę całość a do środka wsypujemy granulat styropianowy. Ja na samym końcu zszywania doszłam do wniosku, że wszyję jeszcze tasiemki w dwóch miejscach . Ale można oczywiście wszyć chwosty na szczytach gwiazdy, albo pomponiki. Wtedy będzie jeszcze ciekawiej wyglądać. Następną, bo na tyle mi zostało tkanin, zrobię z długim sznurem, aby można ją było powiesić na haczyku, albo przymocować do czegoś.

2 Responses so far.

  1. Kangarooo says:

    Bardziej podoba mi sie ta chmurka,k tora obok niej lezy, ale myśle ze dla malych dzieci będzie świetna!

    pozdrawiam cieplutko!
    Ania

  2. Wyspa Ewci says:

    chmurka jest większa i bardziej efektowna. Poza tym jest mocno wypukła i pluszowa :)

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers