Inspiracje sierpniowe

Uzależniłam się od Pinteresta! Na dniach na pewno dodam sobie do bloga wtyczkę do zdjęć. Tymczasem pokazuje piękne rzeczy i ubrania, które znalazłam tam oraz na którejś z aukcji allegro, ale nie mogę sobie przypomnieć nazwy użytkownika.

Cudowna sukienka/tunika

Wakacyjna sukienka z pięknym rzemykowym tyłem



 Bluzka nietoperz - najpiękniejszy fason świata! 


 Fotoinstrukcja obicia tkaniną obuwia. Nie jedną parę wyrzuciłam, a można było dać im drugie życie!


Cudowna spódnica


Zasłona do okna z pomponów i girlanda - na pewno któreś z tych rzeczy spróbuję zrobić.

 Bawełniana biżu - śliczności

Piękna bransoletka, w wolnej chwili postaram się ją wykonać.

Lakierowane dekoracje ze zwykłych przedmiotów wyglądają niesamowicie.


Szok, że wcześniej tego sposobu otwierania nie znałam! 
Tego typu opakowania to koszmar, a tutaj takie ułatwienie!

Piękne zdjęcia brzuszków - bardzo mi się podobają...

Marzenie księżniczki - baldachim!

 Żeby nie było zbyt próżnie - coś dla ogniska domowego - świetna cerata :)

Na koniec kolaż modowy, który przyspieszył bicie mojego serca. Chcę tą torbę, kolczyki, wszystko!


I jak tu nie kochać pinteresta, kiedy można zanurzyć się w taaaakich inspiracjach?

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers