Poducha rogal z wypełnieniem

Kupiłam takie tkaniny do tworzenia


Z powyższych tkanin mam w planach wykonianie:
  • obicie do łóżeczka
  • pościel do łóżeczka
  • podusie ze ścinków
  • girlandę ze ścinków
  • rożek/ kocyk z ociepliną
  • wypełnienia koszyczków wiklinowych 
  • rogal
  • rogalik do karmienia
Na pierwszy strzał poszedł rogal. To taka długa poduszka, z wkładem ze styropianowych kulek. Aby było praktyczniej, lepiej jest wykonać poduszkę z kulkami i uszyć do tego poszewkę. Poducha którą się zainspirowałam kosztowała w sklepie intenetowym 165 zł - mnie wyszło znaaaacznie taniej :)

Poduszka miała ok 150 cm długości i ok 50 cm szerokości.


Tak wygląda po wypełnieniu mikrokulkami styropianowymi. Lepiej wrzucić ich mniej, żeby poducha była elastyczna i łatwa w formowaniu. Kulki i tak się zbiją więc, nawet jak macie wrażenie, że jest ich za dużo to luz :)

A oto poszewka. W przybliżeniu jest uchwyt, który zastosowałam w połowie rogala, dla ułatwienia transportowania poduszki. Dodatkowo na końcach są wszyte troczki. Jak poducha się ubije, będzie można ją związać za końce i np. wsadzić tam szkraba.
Rączka w trakcie szycia.
 Całość
 Uchwyt na poduszce. Wszyty na odwrót, by łatwiej go zauważyć.

Końcówki ubzdurałam sobie zakończyć kułeczkami z lamówką. Było trochę zabawy, ale efekt jest bardzo ciekawy.


 Pasuje do salonu, więc na pewno zostanie z nami na długo :)



Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers