Prosta koszulka

Najlepszy blog szyciowy dla mnie to Love&passion. Prawie wszystko co uszyje autorka jest cudowne, bardzo przypada mi do gustu i marzę o takich zdolnościach krawieckich, by wyczarowywać podobne cuda. Najłatwiejsze tam są wykroje bluzek. A bluzek do tej pory praktycznie w ogóle nie szyłam. Dlatego zainspirowałam się tym wpisem i wykonałam pierwszą swoją koszulkę.
http://alicjahandmade.blogspot.com/2012/08/jak-uszyc-bluzke-w-piec-minut.html

Jestem bardzo zadowolona z niej, jest wygodna i komfortowa, luźniejsza, bo o taką mi chodziło.
Na wzór wzięłam koszulkę z mohito, fajna ale spójrzcie tylko jak się powyciągała w praniu.

Tkanina: elastyczna bawełna, boska, w prążki.

 Modyfikacja: chciałam mieć koszulkę dłuższą, zachodzącą na pupę. Taką do leginsów, lekko dłuższą z tyłu.


 Różnica mięcy wykrojem przodu a tyłu.

Złorzone wykroje

 Ta stopka była idealna do równych przeszyć rękawów, dołu oraz góry.

 Na żywo układa się lepiej, tutaj na zdjęciu trochę za bardzo pochyliłam się do przodu. Z efektu jestem bardzo zadowolona.

 Koszulka na mnie.

2 Responses so far.

  1. Lizawieta says:

    Fajnie szyjesz. Koszulka super. Też lubię taki fason.
    Pozdrawiam serdecznie.
    P.S. ( Popraw sobie "na żywo")

  2. ewcia o says:

    hehe:) dziękuję, piszę po nocach :)

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers