Inspirujący poniedziałek

Lawina problemów przybiera na sile, co nie pozwala mi się odprężyć przy maszynie. Za to zrobiłam moje szafiarskie porządki. Posprzątałam, wyrzuciłam połowę ubrań, 2/3 z tego co zostało też nadaje się na aut, aczkolwiek nie miałabym wtedy w ogóle ubrań w szafie. Więc je zostawiłam, żeby tak nie razić pustkami z moich prywatnych czeluści mody ;)
Jednak ciągle zastanawia mnie ta kwestia: jakbym posiadała kilka szmat na krzyż, które do siebie bezwzględnie pasują, czułabym się chyba o wiele lepiej niż mając tyle badziewia, w którym i tak nie chodzę. Kupując rzadko, mogłabym sobie pozwolić na coś droższego i iść w stronę jakości a nie ilości. Przecież robienie takich porządków wynika z robienia nietrafionych zakupów, po części ze znoszeniem ubrań. Zatem, robiąc modowe uzupełnienia stanów magazynowych postanawiam zainwestować w:

1 parę jasnych spodni (beż, szarość, coś takiego)
1 parę spodni dżinsowych
1 lepsze czarne leginsy (np. push up z Calzedony)
2 t-shirty w neutralnych kolorach które pasują do wyżej wymienionych "dołów"
1 spódnicę w kolorze czarnym do kolan
1 parę czarnych szpilek
1 parę balerin w ciemnym kolorze i jedną w kolorze jasnym
1 torbę w odcieniach klasycznych, która pomieści format A4 a przy tym nie będzie workiem plażowym
1 sukienkę w wszytymi fiszbinami (najlepiej fason literki A) w kolorze jasnym
1 ramoneskę w pastelowym kolorze

Aby udowodnić (chyba tylko sobie), że moje postanowienie nie wieje nudą, argumentuję je następującymi zdjęciami  znalezionymi na pinterescie :)



Ponadto obiecuję sobie:
mieć przynajmniej jeden przyzwoity biały biustonosz, z śnieżnymi ramiączkami, które nadają się do odpinania
kupować  przynajmniej jeden komplet bielizny na sezon tylko dla poprawy samopoczucia
mieć zawsze 2 rezerwowe pary rajtek
nie kupować sztucznej biżuterii
nie kupować sezonowej mody, jeśli tak naprawdę do niczego mi nie pasuje z mojej szafy
nie spać w znoszonych ciuchach typu rozciągnięte koszulki, tylko w normalnych piżamach!
nie kupować butów na 1 sezon!

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers