Pędzle do makijażu Deliplus z Mercadony

Obserwuję kilka blogerek kosmetycznych i czasem dziwię się, że one się dziwią na niektóre hasła.

Tak też zdziwiła się ta fajna blogerka na wzmiankę o Deliplusie :) Nie może tak być! Dlatego też poprosiłam mojego Santa Noel o coś z Mercadony ;) Kto choć raz był w Hiszpanii, na terenach nieturystycznych wie o jaki market chodzi :) 
Tradycyjnie w Hiszpanii prezentami obdarowuje się na Trzech Króli, czyli 6 stycznia,  więc mój Mikołaj się trochę dopasował do polskich zwyczajów :) Muszę więc pokazać wam, że jest marka, która Te wasze Ecotools zostawia daleko w tyle :P

Najpierw cudowne etui

 Każdy jest podpisany, co za ułatwienie dla takich laików jak ja :)




A tak na marginesie: pędzle to nic w porównaniu z Cantucci i innymi gadżetami od Ani




3 Responses so far.

  1. 45 stopni says:

    Wyglądają pięknie :D. Nie znam się na pędzlach do makijażu, ale za sam wygląd chcę je mieć :)

  2. aipmilo says:

    Ja maluję się bardzo oszczędnie, toteż nie potrzebuję takiego luksusowego zestawu pędzli.Używam tylko pędzla do nakładania pudru, który ma właściwości matujące. I jest to właśnie pędzel EcoTools z którego jestem bardzo zadowolona:)
    Przeczytałam Twoje plany, które spisałaś po prawej stronie bloga. Jak Ci idzie realizacja? :)
    Pozdrawiam

  3. Ewcia says:

    Ale to nie są wcale luksusy :) Pędzel do różu jest bardzo fajny i daje niesamowitą oszczędność kosmetyku. Do cieni i kresek są naprawdę przyzwoite, natomiast te do podkładu wciąż czekają na premierę. Mama kupiła mi te, które akurat były w okazyjnej cenie :)
    Realizacja planów uległa spowolnieniu przez generalny remont pracowni, natomiast reszta uległa ostatnimi czasy modernizacji i trzeba będzie ją zaktualizować :) Pozdrawiam!

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers