Cześć czołem kluski z rosołem!

Zbliża się najbardziej kreatywna część roku kalendarzowego - okres świąteczny. Uwierzcie mi lub nie, ale ale już teraz bardzo wiele osób kupuje prezenty. Ma to swoje dobre i złe strony. Na pewno Ci którzy umiejętnie rozplanują wydatki świąteczne, nie dostaną czkawki noworocznej spoglądając na stan swoich finansów. A to bywa bardzo frustrujące, bo styczeń i luty to najlepsze wyprzedaże (widać, że pisze to kobieta :P). Minusem jest zdecydowany ból gdy okaż się, że produkt, który już kupiliśmy będzie w świątecznej promocji... a to bardzo irytuje takiego pragmatycznego konsumenta, który robi zakupy świąteczne w listopadzie. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest podarować bliskim niedrogi upominek podkręcając go troszkę swoją kreatywną działalnością. O co mi chodzi? Np. dajemy filiżanki przyjaciółce (oczywiście, aby uprzyjemnić wspólne kawki:)) a do tego kawa czy też herbata z herbaciarni, ale nie w woreczku, tylko we własnoręcznie ozdobionej puszce. No piękne po prostu!
Z braku czasu podzielę się z wami kąskami kreatywnych internautów, które bardzo mnie zainspirowały. Wykiełkują z nich moje małe świąteczne projekty. Zapraszam do subiektywnego przeglądu kreatywnych upominków.

Pomysł 1.
Fajna ramka
Taka ramka do kupienia TUTAJ
 + 
zdjęcie wykonane tą MEGA sprytną metodą :)

  Pomysł 2.
przepiękna broszka, własnoręcznie wykonana
coś dla naszych mam!
szal/ hustka

źródło: howdidyoumakethis.com

Pomysł 3.
własnoręcznie ozdabiane lampiony za pomocą gałązek
Uwaga! Siostra mnie przestrzegała, że to wcale nie takie 
proste. Trzeba się pogimnastykować, żeby dopasować
do siebie gałązki.
+ świece aromatyczne


Pomysł 4.
coś dla ślusarzy, blacharzy i amatorów zabawy z metalami ;)
sposób na wykonanie foremek do ciastek
książka kucharska

żródło: rootsandwigs.blogspot.com

 Pomysł 5.
Bardzo przypadł mi do gustu, bo jest tak banalny a przy tym tak uroczy,
że ciężko mu się oprzeć :) Własnoręcznie wykonane zakładki do książek
ze spinaczy i skrawków 
książka
Zestaw uniwersalny:)



2 Responses so far.

  1. Ewcia says:

    Dzięki, twoje lepsze :P

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers