Kwiatowa bombka

Materiał na tą spódniczkę czekał dość długo. W pierwszej wersji miała powstać sukienka, jednak potrzebna mi jest taka lekka uniwersalna spódniczka na lato. Wykrój z "Szycie krok po kroku" Prawdopodobnie zeszłoroczny numer. Uszyłam pod rozmiar 42 i musiałam zwężać i jest jeszcze baaardzo luźna. Albo kolejne zwężenie albo mam prezent dla jakiejś szczęśliwej posiadaczki rozmiaru 40-42 :)
Tkanina jest cudowna, coś a la satyna bawełniana z połyskiem. Bardzo lekka, przewiewna, super chłodzi. Kolor jeden z moich ulubionych-zdecydowana fuksja idealnie łączy się z prostymi, geometrycznymi fasonami i podstawowymi kolorami. Kwiaty w biało - szarej wersji pasują do naprawdę gamy barw dlatego nie ma stresu, w razie czego zmieniam na dowolną bluzkę, dodaję długi naszyjnik, szpilki i jestem wyjściowa :)
Jestem z niej bardzo zadowolona. Szyło się bardzo fajnie. Powrót do chwytacza rotacyjnego jak najbardziej udany :) A do tego opcja nawlekania nitki na igłę - bajka... :)




Na koniec dodaję jedno ze zdjęć w super dresach - oczywiście z ogniska :)
Klimat był jak za szczeniackich lat, dlatego też zdjęcie uległo pewnej deformacji czasowej na potrzeby publikacji :P
Gospodarz w tle :) 




4 Responses so far.

  1. Super! zamawiam rozmiar 38 ale troszkę dłuższą.

  2. Sistu says:

    Osobiście wolałabym trochę dłuższą, ale fason super:) Lubię bombki z prostą, dopasowaną górą.

  3. Wyspa Ewci says:

    hehe :) no dla mnie ta długość daje trochę dodatkowych centymetrów wzrostu :)

  4. Sistu says:

    No to u mnie tym bardziej wskazana będzie dłuższa;)

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers