Jak zrobić kartkę na ślub?

Lubię akwarele. Efekt, jaki można nimi uzyskać jest bajeczny. Wystarczy dobry pędzelek i można stworzyć coś pięknego.


Byłam przekonana, że mam wolną kartkę na życzenia ślubne dla Państwa Młodych, w końcu mieliśmy 6 wesel w zeszłym roku. Coś musiało zostać. Niestety jak na złość, ten mały potrzebny kawałek papieru złośliwie schował się dzień przed imprezą. Cóż tu robić? Biegać za kartkami nie ma co w dzień wesela. Postanowiłam, że zrobię taką kartkę sama. Żeby nie była taka banalna postanowiłam ją... uszyć! 
Potrzebne mi do tego były:
  • 2 kartoniki tej samej wielkości
  • 1 kwadratowy kartonik
  • taśma obustronna 
  • pędzelek
  • akwarelki
  • stempelki do dekoracji (motylki w tym wypadku)
  • czarny cienkopis
  • maszyna do szycia :)
Dwa kawałki papieru zszyłam ściegiem ozdobnym, nakleiłam kartonik, który wcześniej odpowiednio ozdobiłam i uszyłam odpowiednio wielką kopertę. Mały kartonik przyklejamy taśmą obustronną (by zapobiec deformowaniu się powierzchni papieru). Wypisujemy życzenia, malujemy i gotowe!
Zdecydowanie od specjalistek w scrapbookingu dzieli ją przepaść, jednak uważam że taka kartka wykonana własnoręcznie jest fajnym prezentem :)


Klasycznie Państwo Młodzi zażyczyli sobie bukiet wina. Aby podkreślić bukiet smakowy trunków, odpowiednio je podrasowałam :)

One Response so far.

  1. Anonimowy says:

    Bardzo fajnie to zrobilas;)

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers