Wakacyjne plany

Wielkimi krokami zbliża się do nas typowe polskie lato, czyli burze, chłody i mżawki  przeplatane upałami i wspaniałymi słonecznymi porankami, które uwielbiam :)

To lato zamierzam spędzić na sportowo i kreatywnie. W bazie zdjęć mam kilka fotek, które są teraz dla mnie największą inspiracją. W kolejnym poście podzielę się z wami moimi letnimi inspiracjami :)

Przewartościowałam bloga. Zamierzam uczynić z niego bardziej swobodny dziennik, niż jak to miałam początkowo w planie (czyli dzielić się tylko moim rękodziełem). Mam nadzieję, że ten kierunek będzie bardziej owocny. Decyzja wisiała nad blogiem już sporo czasu. Zaniedbanie maszyny do szycia wiązało się do tej pory z ciszą na blogu, co ewidentnie mija się z rzeczywistością.  Jest to miejsce, w którym przedstawiam swoje inspiracje, a także własny punkt widzenia. Nie będę ukrywać, że jestem osobą, która uwielbia wszelkiego typu manifesty osobowości, upodobań a także opinii. 
Dlatego też dziękuję wszystkim odwiedzającym, którzy do tej pory zaglądali na tego bloga w nadziei, że zobaczą jakąś szmatkę czy też ciuszek własnego autorstwa. Liczę, że uda mi się uszyć więcej w te wakacje. Moje szyciowe plany przedstawiają się następująco:
  • torba sportowa / plażowa
  • spodnie dresowe
  • spódniczka w grochy
  • sukienka na wesele kuzynki + coś na poprawiny (ambitnie)
  • turban do włosów z mikrofibry  (do zabiegów z maskami, itp.)
  • letnia sukienka
  • bluzka koszulowa
  • etui na aparat fotograficzny + smyczka
W wypadku napadu inspiracji lista może ulec powiększeniu :)
moje weselne marzenie - ciekawe, czy umiem coś takiego uszyć?
Jak nie spróbuję, to się nie przekonam!!!

Z zakresu rozwoju osobistego zamierzam: 
  • poprawić stan moich włosów (rude wariactwo totalnie je zniszczyło)
  • zwiększyć udział tkanki mięśniowej w organizmie kosztem tkanki tłuszczowej (czyli schudnąć i popracować nad bardzo dobrą kondycją fizyczną)
  • jeść 4 posiłki dziennie w równych odstępach czasu
  • zrobić sobie kurację drożdżową w lipcu (żeby uzyskać mega przyrost włosów)
  • wprowadzić na stałe do diety warzywa i owoce (co najmniej 2 razy dziennie)
  • przestać pić Coca - Colę i inne napoje gazowane (BOŻE JAKI CZŁOWIEK JEST GŁUPI, ŻE TO PIJE....)
  • detox
  • reanimować hiszpański 
  • zapisać się na jogę

Ten plan jest ambitny, ale liczę na znaczną poprawę samopoczucia, wzrost sił witalnych i lepszą prezencję :) Ćwiczę od dwóch miesięcy i na razie wygląda to tak: 


A chcę by wyglądało tak :)

W moim otoczeniu chcę dokonać następujących zmian:
  • odnowić meble ogrodowe 
  • obić fotele nową tkaniną
  • zrobić ławkę tapicerowaną do domku 
  • metalowa pergola przed domem (projekty już niebawem) 
  • dbać o mój  piękny ogród :) 

 
 cudowne tulipany z ziemi Częstochowskiej => Ciemny spód i Jasna Góra :))

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

One Response so far.

  1. abiskup says:

    Bardzo podoba mi się to odświeżenie bloga :)

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers