Nowe spojrzenie na świat

Zmiany! Zmiany! ZMIANY!
Bardzo dużo się dzieje, choć na blogu wygląda to tak, że można by podejrzewać śmierć autorki, jej tajemnicze zaginięcie albo inne niewyjaśnione okoliczności przez które wiejez bloga nieprzerwaną nudą. Szczerze. Piszę 2 (a właściwie to już 3!) pracę dyplomową i przy tej idzie mi tak ciężko jak przy początku pierwszej. Muszę tylko przysiąść na pośladkach w dwa weekendy, a nóż dam radę wyskrobać coś ciekawego... a jak nie to znowu urlop na rzecz nauki...ech...
Druga sprawa. Nie zaprzestałam blogowania, ani też nie oddaliłam się od blogowej sfery. Wręcz przeciwnie. Założyłam kolejnego! Tym razem z przyjaciółką, o ściśle zawodowej tematyce, jakże przyjemnej dla płci pięknej. Uchylając rąbka tajemnicy: jestem konsultantką ślubną, razem z współzałożycielką. Chcemy się dzielić naszym doświadczeniem, pomysłami i świeżym spojrzeniem na tradycję polskiego ślubu i wesela. To nas po prostu kręci!!! Dlatego jeśli macie w swoim otoczeniu przyszłe Panny Młode, albo jeszcze lepiej, same nimi będziecie, to zajrzyjcie na naszego bloga i piszcie do nas. Jest to nowy projekt, a już kipi z niego użytecznymi informacjami!  Oto adres:


photo by GiaCanali


Trzecia sprawa. Miałam dość brzydkiej jakości zdjęć z mojej strony. Dlatego niechętnie dodawałam nowe posty, gdyż kwestia wyraźnych zdjęć moich prac jest dla mnie strefą newralgiczną. Nie cierpię przeglądać blogów, w których autorki niedbale prezentują swoją twórczość. Jednak z powodu braku dobrej jakości aparatu sama ograniczałam się do średniej jakości fotek, uciekając się nie rzadko do telefonu komórkowego. Teraz się to zmieni, gdyż od niedawna mogę cieszyć się moim nowym nabytkiem :)  Oto moje nowe, świeższe, power shotowe spojrzenie na świat :)

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers