wiosenne inspiracje

Wiosna w sercu, wiosna na zewnątrz :) Pełną piersią oddychasz i czujesz, że to się zaczęło na dobre. Będzie już tylko cieplej, ładniej, lepiej. Jestem dzieckiem wiosny, to moja pora roku. Rozpływam się na wszelkie świeże kolory i inspiracje. Zamieszczam kilka tych, które urzekły mnie od samego wejrzenia. Uwaga jest to la mezcla dela red- todos fotografias estaban buscando por internet! Y no se de donde son exactamente!  Już nawet hiszpański mi się przypomina :) Powinnam częściej urządzać parmeńskie wieczorki :) Ayayay!
Podziwiajcie i ładujcie bateryjki razem ze mną!

Energetyzująca ozdoba jako dodatek przełamujący nudną, zmęczoną zimą garderobę?
Jestem na tak!

 Święta :) Jajeczne inspiracje cieszą oko, bo oznaczają że dla wiosny już nie ma odwrotu - musi nadejść 

Garderoba:)
Ta sukienka wygląda jakby ją białe motylki obsiadły. Kokardkowe cudo.

Piękna spódnica ukazująca urdodę zgrabnych nóg, chowanych przez całą zimę pod rajstopami den40 i więcej? Nie tylko panie są za :)
Oczywiście idealnie komponujące się czółenka z najnowszych kolekcji lub te ukochane baletki? Nie mogę się doczekać!

Wiosna w domu- aż mnie korci by zmalować takiego kwiatka w kącie :)
 Proste - bajeczne :)

Wiosenne wykwity na podłodze? Można i tak :)


Wiosenne porządki połączone z recyklingiem 

I pastelowe akcenty w ubraniach :)
na syrenkę
 na harcerza :)
 Kocham ten fason, kolor, decor! Są absolutnie boskie!

Kwiecistym tkaninom w pastelowych barwach mówimy TAK :)

 Pozytywny, dziewczęcy akcent na deser :)

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers