3in1 belt

Dawno mnie nie było -> Okiełznuję rzeczywistość :) Z najnowszych doniesień: Jola nie wygrała konkursu: chyba się nie zgodziła na odznaczenia, kobieta widocznie uważa, że nie robi nic niezwykłego...
Do rzeczy: przeglądając gazety w jakiejś poczekalni, w moje macki dostało się czasopismo zakupowe. Tam znalazłam nowy trend- noszenie trzech pasków razem. Zwykle muszą być to dość wąskie paski. Masz ci babo placek-  u mnie w szafie pełno takich pasków :)  Zdjęcia produktów dostępnych w sieciówkach ukazywały, że liczy się żeby były to trzy paski- nie więcej. Łączenie wzorów, faktur, kolorów dozwolone. Nie pozostało mi nic innego jak zabrać się do działania :) 
Mam prawdziwego hopla na punkcie plecionek toteż zdecydowałam się na plecionkowe wariacje :)


Jak wykonać taki pasek? Spójrzcie tylko! 

Potrzebne są nam paski - sztuk 3

Należy je tymczasowo złączyć, aby żaden nie postanowił prowadzić indywidualnej działalności w efekcie końcowym. Najlepiej przyda się do tego epokowy wynalazek - agrafka. 

I robimy warkoczyk, wybrzuszając go bardziej na prawą stronę, wtedy wygląda efektowniej. Na zdjęciu ciężko mi zobrazować to co chciałam powiedzieć. Chyba dołączę subkonto do bloga na datki - może wtedy uzbieram na aparat fotograficzny z prawdziwego zdarzenia :)
Koniec też spinamy agrafką, by przekładając go przez szlufki spodni nie stracił formy. Jeśli używamy takiego cuda do ozdobienia tali sukienki czy też ładnej tuniki, blokada agrafką na tym zakończeniu nie będzie konieczna. 
Warto zwrócić uwagę na zakończenie-  zaplecione paski mają mniejszy obwód, proszę nie panikować, jakoby przy tworzeniu ich wam się przytyło :)


Zapięcie dowolne- ja zastosowałam  przetasowanie: miedziany na złote zapięcie, złoty na czarne, czarny na miedziane :)

Ciekawa jestem waszych pomysłów na tegoroczne trendy w modzie
Wpisujcie swoje blogi w komentarzach, odwiedzę każdy bez wyjątku!

Buźka :*
Ewcia


Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers