Stopka do podwijania

Jakiś czas temu kupiłam sobie zestaw stopek uniwersalnych z Łucznika. Pasują do mojego SilverCresta, co mnie bardzo cieszy, bo miałam obawy, czy aby na pewno ta maszyna jest tak uniwersalna za jaką ją podają. Jest :)
W zestawie było chyba 9 stopek i podwójna igła. Po kolei staram się testować wszystkie stopki, żeby tak jak miałam to w zamiarze, ułatwić sobie szycie. Mimo zdjęć pokazowych, które znalazłam w internecie z różnymi stopkami, nie wszystkie rozpracowałam. Na tej do podwijania zależało mi baaardzo. Efekty po kilku ćwiczeniach radują moje oczy równym wykończeniem. Cudo!

Stopka do podwijania działa właśnie tak:







2 Responses so far.

  1. Silvercrest to chyba lidl, nieprawdaż?? Ja też mam stamtąd maszynę ale moja Lervia się nazywa. I nabyłam ją z dodatkowymi stopkami i igłą podwójną od razu... Ale jeszcze nie wypróbowałam :D

  2. Wyspa Ewci says:

    Lidl oczywiście :) Ciekawa jestem jak ta Lervia wygląda... widziałam w tym roku overlocki i wcześniej małe Singery w Lidlu. Głupia nie zdecydowałam się na tego everlocka i żałuję.
    A do mojej były chyba 4 stopki: co zamków, do wszywania guzików, do robienia dziurek i do ściegu krytego i zestaw igieł z jedną podwójną. Tylko ta igła jest po części plastikowa i boję się jej użyć :)

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers