Pomożecie?

Miałam plany na weekend, porządki przy maszynie, przeróbki i szycie, czyli to co tygryski lubią najbardziej :) Nie zrealizowałam jednakoż moich zamierzeń weekendowych. Zamiast tego zaangażowałam się w pomoc Szkole Podstawowej w Kopalni niedaleko Częstochowy. Jest to placówka, do której uczęszcza moja chrześnica. Dzieciom nie umiem odmawiać, choć przyznam, że wcale mi się nie chciało nigdzie wychodzić w piątek wieczór... Musiałam pojechać z pracy do domu, przebrać się i od razu jechać do Konopisk, a  stamtąd  do szkoły. Zmęczona weszłam z bratową do szkoły i trochę zdębiałam. Matki same remontowały szkołę. Było ich chyba 8... Przewodnicząca Rady Rodziców sama wszystko zorganizowała, a do tego brała czynny udział w pracach. Patrząc na wysiłek tych kobiet, by ich dzieci chodziły do ładniejszej szkoły, bardzo silnie się zmobilizowałam do pracy. Z bratową zgłosiłyśmy się do obrazków na ścianach. Malowałyśmy chyba z 5-6 godzin. Wszystkie kobiety bardzo ciężko pracowały. Efekt jest bardzo ładny jak na środki pieniężne i umiejętności, które miały.










Po co ten wpis? Otóż w gminie Konopiska ogłoszono konkurs na Kobietę Roku 2011. Moja prośba jest następująca. Chcę aby wygrała pani, która na to naprawdę zasługuje. Jest to 

 JOLANTA PTASIŃSKA

- mieszkanka Kopalni, od lat aktywnie działająca na rzecz lokalnego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego. Charyzmatyczna, pomysłowa, pełna inwencji Przewodnicząca Rady Rodziców. Doskonała organizatorka, która swoim zapałem oraz entuzjazmem zachęca mieszkańców gminy do czynnego uczestniczenia w życiu szkoły. Energiczna, miła, sympatyczna i uczynna. Ceniona przez rodziców za kreatywność oraz niezwykłe zaangażowanie na rzecz dzieci i młodzieży. Dobry duch ZSP Kopalnia.

Konkurs trwa do jutra (29.02.12r.). Organizowany jest przez Gminne Centrum Kultury i Rekreacji w Konopiskach. 
Wystarczy wysłać maila na adres gckir@konopiska.pl  i  wpisać w temacie Kobieta Roku i w treści Jolanta Ptasińska.

Nic nie wygracie u mnie, ale warto czasem zrobić dobry uczynek dla innych, prawda? 

Życzę Wam cudownego dnia!
 Ewcia 

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers