Małe przeróbki

Nie trwam w bezczynności. Wręcz przeciwnie. Cały czas coś przerabiam, dekoruję, skubię, dłubię, przeszywam, itp. Na pierwszy ogień poszły ciuchy znajomej, która zrobiła przegląd szafy i podarowała mi je mówiąc "masz, ucz się" :) Były to głównie ciuchy jej matki, a więc retro pełną gębą ;) W żakiecie z cienkiego, delikatnego materiału wystarczyło wyciąć poduszki z ramion i jest git. Wspominałam, że mama znajomej większość ciuchów szyła sobie sama? Tak więc bacznie badałam wszystkie szwy, zaszycia, rozcięcia, kliny, pliski, fałdki.... bezcenna lekcja! Kilka innych ubrań czeka na wenę twórczą. 
Tutaj jeszcze z poduszkami. Fotki bez zrobię na sobie, przy lepszej okazji, żeby lepiej było widać  krój :) Żakiet w całości hand made - mega turbo unikat :)


Dalej zajęłam się torebką, której paski na ramię doprowadzały mnie do szału. Torebka z eko skóry, kupiona gdzieś między Placem Inwalidów a Urzędniczą na Długiej w Krakowie. Wartość sentymentalna. Nie wyrzucę. No to co? Przerobię!
Oczywiście zapomniałam zrobić zdjęć before... Wyobraźcie sobie że wyglądała podobnie jak teraz otwarta, tyle że z uszami na ramię - mieszcząca a4 bez krępacji:) Bez guzików! Masakra - wybaczcie :)

Maszyna umierała przyszywając podszewkę do tej eko skóry. Już więcej jej tego nie zrobię. Charakter nakazuje mi kończyć rozpoczęte projekty, więc starałam się jak mogłam. Złamałam igłę w czasie szycia. W trzech miejscach. Straszny dźwięk!
Guziki z przodu całkowicie nie pasują, ale nie miałam zamiaru dodawać specjalnie kupowanych, bo nie o to chodziło w reaktywacji starego przedmiotu.  Są w celu nakierowania nosiciela na zatrzask :)
Zdjęcie z autorką dla wyrażenia nowych proporcji .. :)
Jak sprawie sobie nity, to zamontuję pasek. Na razie jest wersja w łapkę.

 
 After!
 Otwarta
 Wnętrze

Boki na zatrzaski podobnie jak przód. 
Zabieg wykonany w celu nadania lepszego kształtu torebce.
 Zatrzask zatrzaśnięty :)

Tkanina na wnętrze torebki jest tak cudowna, że wykonałam sobie z niej jeszcze 2 chusteczki - 1 do salonu, drugi do torebki :)


Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers