Kiedy wiosna?


 Piwonie. Te kwiaty są moimi ulubionymi, tak jak tulipany, frezje, dalie, hortensje, gardenie i anemony (no trochę dużo tych ulubionych :) Piwonie/ peonie kwitną tylko w czerwcu i lipcu. Zresztą, nigdy nie można być pewnym czy będą długo kwitły przy naszej polskiej pogodzie... Chciałam by były moimi kwiatami do ślubu, ale październik jest dość sporo oddalony od czerwca, więc nie było mi dane. Zobaczcie te piękne wiązanki ślubne z piwonii. Boskie! 







A to moja ulubiona. 

 Piwonie zastąpiłam w mojej koncepcji hortensjami, króre mają cudowny odcień bieli. 
Wyszło tak :)
Dla mnie pięknie. I to jest najważniejsze.

5 Responses so far.

  1. Sistu says:

    Piękne te piwonie!! Cudne bukiety:)

  2. Anonimowy says:

    Są cudne! Marzy mi się mieć piękny ogród z piwoniami, magnoliami..... bajka :)

  3. Wyspa Ewci says:

    magnolia to drzewo, wiec jeśli mieszkasz w bloku to z tym może być problem. Piwonia to krzew, wydaje mi się, że teraz można je sadzić. Tylko nie za głęboko, bo ta piękna roślinka lubi czuć ciepło słońca :)

  4. Anonimowy says:

    Piwonie są cudne, ale na bukiety, to się raczej nie nadają...
    Opadają bardzo, bardzo szybko, niestety. Wiem, bo mam piwonie w ogrodzie. To są po ścięciu kwiaty "na parę godzin", szybko gubią płatki i zostają badyle.

  5. Anonimowy says:

    Mam i magnolie.
    Ale nie wyobrażam sobie bukietu z magnoliami, one przecież rosną na sztywnych, twardych gałęziach ;)

    Pozdrawiam

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers