Kardigan z Burdy 09/2011

Przymierzam się do nowego projektu pt. omotać się czymś, żeby było ciepło, ładnie, a najlepiej różowo :) Kawałek pięknej dzianiny czaka na spożytkowanie i właśnie takie będzie jego dalsze zastosowanie - wykrój znalazłam w wrześniowej Burdzie. Szczerze to ta nowa - lutowa mi się za bardzo nie podobała, może marcowa będzie lepsza. Mniejsza o magazyn.

 Wykrój był w gazecie pokazany trzy razy. Na pewno kojarzycie.



A tutaj zbliżenie na moją dzianinę. 
Mam nadzieję, że mnie nie pokona podczas szycia...




2 Responses so far.

  1. Projekt wygląda ciekawie. Czekam na efekty trzymając kciuki:) Ale dzianiny bałabym się....

  2. Wyspa Ewci says:

    projekt tymczasowo porzucony ;/

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers