Wykończenia

Chciałam pokazać w jaki sposób wykończyłam sukienkę sylwestrową. Chcąc wypróbować wszystkie metody wyczytane w internecie i starych książkach mamy, zastosowałam następujące wykończenia.

Zaczynamy! 

Wykończenie dekoltu.  Lewa strona- lamówka w bardzo zbliżonym kolorze do tkaniny.
Wykonanie to dwa szwy jeden - linia dekoltu, a drugi pół parę minimetrów niżej.

A to prawa strona-  z obu stron widać tylko jeden cienki szew.

 Wykończenia rękawków.
 Ta sama tasiemka ale podłożona w trochę inny sposób. Tylko jeden szew.

Łączenie ramion obrzucone na overlocku. 
Moja mama mi tłumaczyła jak działa overlock, mniej więcej już czaję bazę :P

Podłożona czarna eco skóra - tak samo podłożona strona lewa jak prawa. Lewą podłożyłam pierwszą. następnie prawą zasłoniłam wcześniejszy szew.

Boki sukienki obłożone lamówką. Tutaj nie trzeba nic tłumaczyć.

 Wykończenie karku z lewej strony. Wykorzystałam ścinki. Wycięty kawałek jest ze skosu, dlatego żeby się dobrze wywijał na krzywych fragmentach. Najpierw podłożyłam dolną część. Następnie przyszyłam górę do linii brzegowej karku. Potem wykonałam dwa razy szew, żeby fajnie wyglądało. Jak na pierwszą wykonaną "górę" zaszalałam z modyfikacjami :)

Sukienka w całości TUTAJ

Umiejętności coraz bogatsze. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu będę miała czas na upragnioną różową OVERSIZE DRESS...

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers