Sukienka - Bluza

Pracuję nad sukienką, którą wypatrzyłam w październikowej Burdzie. Widziałam, że dziewczyny z Sistu uszyły sobie takową. Jestem strasznie ciekawa co z tego wyjdzie. Wykonałam wykrój i moje prace niestety musiały stanąć w miejscu na rzecz zaliczeń na politechnice (po co mi te drugie studia?! i tak będę robić w życiu tylko to co daje mi prawdziwe szczęście i satysfakcję :))
Tkanina, którą wytypowałam na tą sukienkę ma kolor przesłodkiego, lekko naiwnego pudrowego różu. W środku przypomina polar, mega milutka. Nie mogę się doczekać, aż uporam się z tymi referatami i kolosami, żeby ją skończyć.

Tkanina


  To lewa strona

A to ta sukienka.
A raczej to jak ma wyglądać :)
Nie ukrywam, że przez minione święta wybrałam "kryjący" fason :/  
Przybyło kilogramów, a sadełko zostało...



This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers