OVERSIZE PINK DRESS

Ukończona! Wiele przeciwności losu opóźniło jej przyjście na świat. Jednak powstała i na przekór wszystkiemu wyszła dość fajnie. Wszystkie części ładnie do siebie pasowały. Materiał dość gruby, jednak SilverCrest świetnie sobie poradził nawet z trzema warstwami tej tkaniny. Dodatkowa kokardkowa wariacja dodaje jej charakterku i sprawia że sukienka pasuje nawet do rajstop 150den czy też do czarnych leginsów :o)
We wcześniejszym poście wspomniałam, że do jej uszycia przekonały mnie dziewczyny z Sistu. Mam nadzieję, że spodoba wam się moja wersja :)

Oto sukienka.
Proszę o wybaczenie złej jakości zdjęć, były robione telefonem...

Tył  
Nie mam zwyczaju chodzić w szpilkach po domu (w przeciwieństwie do co poniektórych :)) więc na moich fotkach jestem przeważnie boso. 


2 Responses so far.

  1. Sistu says:

    Ułu ułu!!!;))) No i super Ci wyszła Ewcia:) Śliczny kolor!

  2. Wyspa Ewci says:

    Dzięki :) Faktycznie, tak jak pisałyście wcale nie była trudna, a szyje się ją piorunem!

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers