Organizer kolczyków

Razem ze starszą siostrą zrobiłam pokaźne zakupy w fajnym i baaardzo tanim sklepie :) Nie kocham sztucznej biżuterii, ale lubię mieć wybór kolczyków, więc doposażając się w nie pomyślałam, że nie mam jak ich trzymać, żeby zawsze widzieć pełną kolekcję. Oto szybkie, trochę kryzysowe rozwiązanie, które przyszło mi do głowy. Szczerze powiedziawszy wygląda to super. Taki ekologiczny ekspozytur biżuterii.


Wystarczy tylko wyciąć kawałek tektury. Najlepiej sztywnej i błyszczącej. Tekturka, której użyłam była dekoracyjnym opakowaniem kalendarza. W sklepach papierniczych są ich różne wersje kolorystyczne, gładkie i z wzorkami. Wystarczy zrobić dziurki i powkładać w nie kolczyki. I gotowe :)

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers