Najklejka na drzwi

Powiem tak- to przykład olania klienta, dlatego że ma kupon. Naklejka jest słabej jakości - w zbliżeniu widać nawet jak druk schnął na papierze - takie okropne paski. Jakość samej naklejki jest fatalna. Na szczęście nie widać tego z daleka. Fakt, że musiałam na nią czekać miesiąc, a nie 2 tygodnie, doprowadził mnie już do furii na tyle, że nie chciałam już się kontaktować z tym okropnym internetowym sklepem z tego typu obrazami na naklejce. Przykleiłam naklejkę na drzwi, żeby już mieć za sobą ten felerny projekt.

Tak to wygląda:
Zdjęcie z lampą błyskową.

 Zdjęcie bez lampy błyskowej - płytki fajnie się łączą Nawet na to nie zwróciłam uwagi :) 

 Widok z ganku. Efekt dalszej drogi.  

A oto inspiracja którą zaczerpnęłam z tego forum.


3 Responses so far.

  1. :) wygląda świetnie :) Żeby tylko głową nikt w drzwi nie strzelił przy "wchodzeniu w uliczke" ;)

  2. Anonimowy says:

    A gdzie kupiłaś tą naklejkę? Napisz w jakim sklepie. Tez planuje okeić swoje drzwi i nie chciałabym trafic w ten sam sklep co ty... ;))
    Narazie myślę o tym sklepie z naklejkami http://wall-it.eu/?act=subcategory&name=uliczka&main=doors oby to nie był ten sam co u ciebie, bo mam już kilka swoich faworytów :)) ...

  3. Wyspa Ewci says:

    próbowałam zlokalizować ten sklep jeszcze raz, ale mi się nie udało. Kupiłam też mapę Ziemi w formie naklejki (do przyszłego gabinetu Pani Prezes Ewci :P) i trafiłam na wspaniałą obsługę, Pan pytał się czym są malowane śwciany, by jak najlepiej dobrać materiał do naklejki - rewelacja! www.modernwall.pl bardzo byłam z tego sklepu zadowolona (powinni mi zapłacić za reklamę, hehe :))

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers