Mój Styl :)

Marudziłam, marudziłam, a tymczasem moja szafa uzupełniła się tej zimy o bardzo ładne kobiece fasony. Oto krótki rzut oka na moje ulubione ciuchy tej zimy.
Przede wszystkim, przełamałam barierę przed czerwienią. Mąż mnie zmotywował :) Marudził, że nosze się na szaro, buro i faktycznie tak było. Nie miałam w szafie swoich ulubionych barw. A te które tam były, gryzły się ze sobą, tworząc nieciekawe zestawienia. Czerwień to mój szafiarski renesans. Biorąc pod uwagę, że najbardziej lubię spódnice i sukienki- zaczynam od nich.

 Pierwsza
Czerwona spódniczka z Reserved widziana tutaj

Druga
Wyspa Ewci 

Czerwony płaszcz 
Stradivarius


Czarna bluzka z koronką
Moja jest całkowicie czarna, ta na zdjęciu ma cielistą podszewkę.
Podszewka jest elastyczna- bardzo wygodna! 
Reserved

Koszulka Orsay + DIY



Sweterek Mohito
Bardzo wygodny. Lubę go za piękny, romantyczny wzór i to, że jest dłuższy, więc nerki nie marzną tej zimy :)
Piękna dzianina.
W rzeczywistości szary jest bardzo jasny, prawie biały.


Sukienka Mohito
Kupiłam ją ostatnio- za namową męża. Inaczej nie wydałabym 170 zł na jedną rzecz.
Przyznam, że jest mega wygodna, praktyczna, ma ładny kolor i teksturę, która nieco połyskuje.
Podoba mi się w niej to, że wykorzystam ją zimą i latem.
"Do wykorzystania" to mój ulubiony zwrot od czasu przygotowań do ślubu :)


Zbliżenie na piękną tkaninę.



Bluzka Mohito
Stałam się fanem tej marki, dzięki kobiecym strojom i dodatkom



Pasek Mohito
Kosztował 14,90 - dlatego się nie powstrzymałam! :)
Pasek Centro ( 14 zł to jest to! )

oraz buty: zalicytowałam i niestety wygrałam :)
Lewy jaśniejszy od prawego :)
39 zł allegro. 

Nareszcie nabrałam systematyczności jeżeli chodzi o tendencje w wyborze ubrań.
Muszę jeszcze popracować nad kolorami. 
Przecież trzeba chodzić w kolorach, które się uwielbia, prawda?









Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers