Szale, etole i kominy

Chciałam uszyć coś prostego, bo na tyle pozwalają moje umiejętności. Natknęłam się na futerko syntetyczne. Boże co za cudowności i wspaniałości!  Mogłabym je głaskać całymi dniami. Kupiłam początkowo najkrótrze włosie jakie było dostępne: w panterkę i zeberkę. Potem dla siostry na mikołajki syntetyczną imitację norki. A na końcu różowego miśka. Wszystkie są bardzo miłe w dotyku.
Początkowo powstał zwykły szalik, który sobie zostawiłam. Później uszyłam drugi z możliwością zmiany w komin. Ten bardzo mi się spodobał. Z panterki zrobiłam poszewkę na jaśka i kolejny szalik. Wystawiłam dwie sztuki na allegro.pl ale niestety szału nie zrobiły. To mnie trochę zdeprymowało, bo do tej pory uważałam, że są świetne. Chciałam, żeby zwróciła mi się kasa za materiał i spróbować z innymi futerkami. Kupiłam norkę i w mikołajki uczyniłam prezent siostrze czarnym norkowym kominem. Kochany szwagier powiedział, że super te niektóre moje rzeczy są i można by się na pakamerze wystawić :) Co ja na to? W debet i do sklepu z tkaninami. Natknęłam się na te cudowności. Zrobię ich więcej i postaram się dostać na unikalnych albo na pakamerę. Może mi się uda? Kto wie?

To pierwsze szaliki: zeberka i panterka 










To komin dla siostry: czarna norka - niestety nie mam zdjęcia jak to wygląda na człowieku. Ale jak się siostra namówi, to może za pozuje :)




To są różowe dzieła: klasycznie stawiam na pozytywny akcent. 

Tutaj etola



 a tutaj komin. Są mega miłe i ciepłe!


 Jeśli ktoś jest zainteresowany takim kominem lub szalikiem, proszę o kontakt mailowy: ewa.maca@gmail.com :)

2 Responses so far.

  1. Kominek różowy świetny jest:) (brrr - zwierzakowatych nie lubię...)
    A co do sprzedawania - strasznie, niebywale ciężko jest przebić się ze swoją robotą... Wiem coś o tym...

  2. Wyspa Ewci says:

    Wydaje mi się, że będzie coraz lepiej z rękodziełem. Polki zaczynają wspierać artystów a nie zagraniczne sieciówki i mam nadzieję, że ta tendencja będzie rosnąca. "Lepsza własna gęś, niż cudzy baran" ;)

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers