Spódniczki

Nienawidziłam spódnic, sukienek i tym podobnych jak byłam mała. Matka zawsze mnie męczyła, że chociaż raz w tygodniu powinnam się ubrać jak dziewczyna. Niedziela była więc dniem Ewki w spódnicy. Beznadzieja- łażenie po drzewach odpadało. Trzepak też. Masakra i nieszczęście dziecka w oczach. Okazuje się jednak, że człowiek się zmienia i obecnie mam dużo sukienek i spódnic i jestem z nich strasznie dumna. Rozciągnęłam czas "ubrać się jak dziewczyna" do weekendu. Taki regulamin szafowy - 2 razy w tygodniu założyć spódniczkę albo sukienkę. Prawdę powiedziawszy, bardzo lubię ten modowy rytuał :) Wiosna, lato jest sezonem spódnicowo- sukienkowym. Natomiast w obecnej porze roku (ni to jesień, a jeszcze nie zima, a już wypadałoby żeby była) nie bardzo umiem się ubrać. Ograniczony umysł człowieka, ale co zrobić. Do sportowych (cieplutkich) kurtek pasują dżinsy (coś czego nienawidzę kupować). Sukienki wyglądają z nimi komicznie, przynajmniej te moje. Skąpstwo nie pozwala na kupienie nowych, a ciepłe kurtki na wrzucenie ich do szafy i puszczenie w niepamięć.  Dramat.
Uszyłam sobie kilka. Oczywiście poziom szyciowy Ewci raczkuje, ale nie mogłam się powstrzymać przed spódnicowymi projektami. Gdy miałam pierwszy raz wyjść do ludzi w czymś co sama uszyłam, czułam się jak przed szkolnym apelem. Mega panika. Te osoby, które powiedziały "ładne, gdzie kupiłaś?" po prostu pokochałam z miejsca :) Teraz mniej się boję, ale trema nie znikła zupełnie. Ubrań "hand made" w szafie będzie przybywać na pewno - moje zdeterminowanie w nauce szycia nie stopuje, Zobaczymy jak to będzie. Już dziś pokarzę, kilka szmatek które wyszły z moich rąk.

Brzydkie czarne dżinsy (naprawdę za nimi nie przepadam) zmienione w spódniczkę.


Pierwsza zimowa spódniczka - z ćwiekami na łączeniach kratki


Pierwsza spódnica ever. Wyszła dobrze, ale nie wzięłam pod uwagę, że materiał jest z lycrą...


 Proszę wybaczyć jakość zdjęć, nie jestem zbyt zdolna w tej dziedzinie (ale miewam przebłyski!).



Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers