Spinki gumki opaski

Mam 2 siostrzenice, 2 bratanice, 2 siostry i znajomość akcesoriów do włosów na wysokim poziomie. Próby stworzenia własnych nie zawsze były udane, jednak na moim koncie znajdzie się kilka dzieł wartych uwagi.

Opaska dla Ani. Przypadła do gustu jej córce.

Moja stara opaska w nowej odsłonie. Cekiny kleiłam na klej z pistoletu.


A to grzebień na poprawiny dla pewnej panny młodej. 
W wyniku zamieszania nie zdążył trafić na jej głowę ;(



Opaska dla mojej chrześnicy zrobiona z klipsa i wstążki, którą owinęłam brzydką plastikową opaskę.


A to ślubne inspiracje w praktyce :)
Temat przewodni: piórka w bieli.





Spinkowych produkcji mam znacznie więcej. Ale nie ma co chwalić się wszystkim na raz (o ja skromna).


2 Responses so far.

  1. abiskup says:

    bardzo fajne opaski :)

  2. śliczne ! Masz talent :)

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers