Motyle w brzuchu

Przedstawiam walkę o atrakcyjny t-shirt za niewielką cenę. Koszulka ma przedstawiać coś mojego.
Zwracam uwagę na kolor czerwony (wtajemniczeni wiedzą, że wrócił do mojej szafy 2 tygodnie temu po SZEŚCIU LATACH!!!)

Inspiracja pochodzi z bloga koleżanki, która jest specjalistką w malowaniu na koszulkach. 

Runda I
Wyszukanie taniej koszulki z potencjałem. 
(ma bufki -modowe znamię tegorocznych kolekcji)

Runda II
Przygotowanie narzędzi.
Grafikę wyszukałam w google.com 


Runda III
Malowanie.

Runda IV 
Prasowanie dla utrwalenia wzoru.

Runda V 
Prezentacja wyników walki
(na sylwestrowym kacu wolałam nie patrzeć prosto w obiektyw :))

I co? Wygrana? Porażka?

Mój ojciec stwierdził, że mam anatomiczne inspiracje :) 
No to idę za ciosem :) Niebawem:

serce ze stali


dreamstime.com

oraz

motyla noga :)

Hahaha :)

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers