Autorskie metki

Stworzyłam 21 futerkowców. Teraz będę się starać zrobić ładne zdjęcia i dostać ze swoją kolekcją na Pakamera.pl
Nie jest to takie łatwe, bo w tym miejscu zamieszczają prace na sprzedaż prawdziwi artyści. Trzeba zrobić coś, co jest naprawdę godne uwagi a nie zaśmieci portalu tanią szmirą :)
Dlatego też nie widzę szans by z dwoma szaliczkami mi się udało. Poszłam po bandzie i spróbuję. Trochę władowałam w to kasy ale mam nadzieję, że mi się uda. Zaprojektowałam metki, trzeba  je ładnie wyciąć. Wstępnie projekty metki z kolekcji kominów, szalików i etoli wyglądają tak:



To jest projekt głównej metki


 A to jest projekt metki dla każdego produktu
Nie jestem zwolenniczką wszywania metek, gdyż zwykle je wycinam. Albo gryzą, albo uwierają. Naprawdę rzadko się nad nimi lituję :) Ale pożyjemy, zobaczymy. Może się przekonam do prawdziwych metek?

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers