Lampiony

Ciepła przyjemna atmosfera w domu. To co każdy z nas lubi. Łatwo ją utrzymać wykorzystując światło świec. Jednak palić non stop świeczki to przesada. Szkoda kasy. O wiele tańsze są tea lights i starczają na długo. Można je umieścić w lampionach. Te niżej to reanimacja literatek w kolorze "ciemny nietłukący".  Pomalowałam je metalicznym akrylem (jasnym i ciemnym), nakładając emulsję gąbeczką. Dodatkowo przykleiłam naklejki, które zrobiły ładne prześwity. W jasnych lampionach nawet ich nie odklejałam, bo bardzo mi się spodobał efekt jaki uzyskałam.

Jasne lampiony- te które zostały z naklejkami.


Zdjęcie z fleszem


Zdjęcie bez flesza


Ciemne lampiony- z odklejonymi naklejkami


Zdjęcie bez flesza.


I mamy klimat jak z bajki :)

Leave a Reply

Każdy może dodać komentarz, proszę tylko od podpis, bym wiedziała jak się zwracać do danej osoby.

Popularne posty

Followers